м. Вінниця, вул. Козицького, 1

Про компанію

З 1 лютого 2013 року у місті Вінниці розпочало роботу Товариство з обмеженою відповідальністю «Житлово-Екслуатаційне Об'єднання», яке на підставі Рішення №25 «Про обслуговування житлового фонду» виконавчого комітету Вінницької міської ради є виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. ТОВ «ЖЕО» створено з метою покращення надання житлово-комунальних послуг населенню міста, на обслуговуванні якого знаходиться 767 житлових будинків. 

ТОВ «ЖЕО» - це керуюча компанія нового типу. Наш підхід до управління багатоквартирними будинками руйнує стереотипи, що склалися у людей по відношенню до сфери обслуговування житла. Відтак мешканці 763 житлових будинків, а це приблизно 36 тис. квартир, почали отримувати більш якісні житлово-комунальні послуги, до виконання яких долучилися кваліфіковані спеціалісти і підрядні організації. Тепер, замість роботи ЖЕКів, на яку більшість населення вже просто стомилося нарікати, вінничани починають звикати до професійного сервісу управлінської команди, яка здійснює контроль за ввіреною їй територією та будинками.

З чого складається робота ТОВ «ЖЕО»?


Ми працюємо за принципом відкритості та продуктивної співпраці з мешканцями. Основним пріоритетом ЖЕО є співпраця зі старшими по будинках. Мешканець, в особі старшого по будинку, виступає замовником, а ТОВ «ЖЕО», планує та організовує проведення робіт і контролює їх якість, де безпосереднім виконавцем, являється підрядник. Це обумовлює підвищення якості наданих послуг та надає можливість виконання значних об’ємів ремонтних робіт за рахунок обігових коштів підрядних організацій з відтермінуванням платежу, в межах граничного тарифу та виконуються виключно сучасними матеріалами (поліпропилен, єврорубероїд, єврогіпс тощо).

У складі товариства працює 10 відділів, з яких п’ять ключових:

Виробничо-технічний відділ товариства на підставі дефектних актів, за результатами обстеження технічного стану будинків та споруд, планує їх поточний ремонт у відповідності до складених графіків.

Працівники відділу експлуатації інженерних мереж, організовують обстеження стану внутрішньобудинкових інженерних мереж, здійснюють їх технічне обслуговування та поточний ремонт.

Фахівці відділу благоустрою та санітарного стану організовують і забезпечують належний санітарний стан  місць загального користування та благоустрій прибудинкових територій.

Працівники відділу технічного нагляду, здійснюють контроль проведення робіт з поточного ремонту, їх обсяги та якість.

Функціонування аварійно-диспетчерського відділу: в його складі працює шість диспетчерів та три мобільні аварійні бригади, укомплектовані легковими автомобілями з сучасними сантехнічними засобами. Що дає змогу оперативно реагувати на звернення мешканців, через багатоканальний телефон. Налагоджена швидка взаємодія та координація діяльності з підрозділом Вінницької міської ради – «Цілодобова варта» та іншими житлово-експлуатаційними підприємствами. Також здійснюється оперативне реагування щодо ліквідації аварійних ситуацій на інженерних мережах.

Як видно, штатна структура товариства суттєво відрізняється від ЖЕКів. У складі яких  був один-два майстри, які відповідали за всі роботи. У нас же, чітка спеціалізація підрозділів, що обумовлює високу відповідальність за кінцевий результат. В нашій управлінській компанії, працюють виключно інженерно-технічні працівники. Адже основна мета товариства полягає не в латанні дірок чи в авральній ліквідації тієї чи іншої аварійної ситуації а в тім, щоб її передбачити та запобігти.

Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради у 2010 році запроваджено інститут старшого по будинку з чітко визначеними правами і обов’язками. Це простий мешканець, обраний на загальних зборах будинку. Який виступає від імені  усіх мешканців свого будинку, та відстоює їх інтереси. Їх підготовка здійснюється на місцевому рівні за спільною програмою Вінницької міської ради та Вінницького національно-технічного університету, а саме місячні курси на базі університету. В свою чергу, наше товариство підготувало посібник – «Пам’ятка старшому по будинку», щодо алгоритму дій із забезпечення заходів з утримання будинку. Також спільно з нашими фахівцями, проводяться обстеження будинків та за їх наслідками, складаються дефектні акти,  формуються та узгоджуються графіки проведення поточних ремонтів. Для засвідчення актів виконаних робіт та інших документів, старшим по будинках, видані іменні печатки. А також, із ними, проводяться щомісячні збори в ході яких, обговорюються всі поточні питання, як стану житлового фонду, так і виконання графіків поточних ремонтів,  інші питання із виконання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. В кінці року, підбиваємо підсумки роботи старших по будинках, з визначенням кращих.
 

 

Здійснюється регулярний моніторинг інженерами благоустрою та санітарного стану сходових клітин та прибудинкових територій на предмет чистоти та порядку, що в кінці кожного місяця підтверджується актами виконаних робіт, підписаними старшим по будинку.

У разі не надання чи неналежного надання зазначених вище послуг, комісією у складі одного представника Замовника, одного представника Виконавця, а також одного мешканця будинку, складається відповідний акт. Такий акт є підставою для зменшення розміру оплати за послуги Виконавця в порядку визначеному Договором, а саме: 5% від загальної вартості послуг з прибирання об’єкту, у разі фіксації, першого випадку ненадання таких послуг чи неналежного їх надання (наступні 10,20 %).

 На сьогоднішній день обслуговування 259 або 34% від загального житлового фонду будинків, здійснюють, окрім житлово-експлуатаційних підприємств, фізичні особи підприємці.

Якщо порівнювати житлово-експлуатаційні підприємства із суб’єктом підприємницької діяльності можна дійти висновків, що моніторинг закріпленої території за СПД набагато якісніший  та ефективніший, це слідує із мінімальної кількості скарг мешканців та складених штрафних актів.

У зв’язку з обмеженістю тарифу (граничного), для забезпечення здешевлення робіт та збільшення об’єму їх виконання, фахівці виробничо-технічного відділу, проводять організаційні заходи зі старшим будинку та мешканцями щодо залучення додаткових коштів мешканців. У 2013 році мешканцями було залучено 113889,9 грн., а у 2014 – 337619,58 грн. Що свідчить про сприйняття мешканців, даних підходів.

Для забезпечення вчасного проведення капітальних ремонтів, за рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради діє програма, щодо співфінансування. Згідно якої, міська рада виділяє 70% фінансових засобів а решту 30% збирають мешканці (власники житла). Таким чином, у 2014 році організовано капітальний ремонт конструктивних елементів  у 38 будинках.

Також, утворено та функціонують п’ять центрів обслуговування мешканців у різних районах міста. Де здійснюється прийом паспортистів, укладення договорів, консультації з питання нарахувань та прийом платежів за житлово-комунальні послуги. А єдина база даних дозволяє видавати довідки та приймати платежі за житлово-комунальні послуги на будь-якому Центрі обслуговуванні населення не залежно від місця реєстрації та проживання мешканців.

ТОВ «ЖЕО» проводить моніторинг громадської думки, щодо якості наданих послуг через проведення анкетування. Яке в подальшому опрацьовується, та включається до планів робіт з усунення недоліків.

Також для покращення роботи з мешканцями було створено сайт tovgeo.vn.ua. – де мешканці, мають змогу не виходячи з дому дізнатися свіжу інформацію про товариство та його роботу. А завдяки власному щомісячному інформаційному віснику «Квартирка», мешканці, завжди в курсі останніх подій у житлово-комунальній сфері. Також, для цього використовується інтернет ресурс Вінницької міської ради.

 

Заслуговує уваги і послуга “Колл Центр”, який на зв’язку 12 годин на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. З 8.00 до 20.00 мешканці звертаються до операторів «Колл Центру» за телефонами 550-350 та 508-355 з будь-якими питаннями щодо житлового фонду, заявками на проведення робіт у будинку та у своїй квартирі.

Також ТОВ «ЖЕО» активно працює над тим, щоб підрядники могли надавати послуги з ремонту квартир. Це не “щабашники”, які не дають гарантій на виконані роботи, а кваліфіковані спеціалісти, з якими власник квартири підписує договір і вони беруть на себе виконання гарантійних зобов'язань. До того ж, вартість цих послуг є цілком доступною. Йдеться не лише про ремонт, а й заміну системи опалення у квартирі. Зараз надходить багато таких замовлень. Ці та решту робіт контролюють оператори “Колл Центру”, і якщо раптом людина не задоволена наданими послугами, усі недоліки миттєво усувають.

 

 Подяки ТОВ "ЖЕО"

 

 

 Одразу дві подяки надійшли на ім"я працівника ТОВ "ЖЕО" - Богдана Пошпура, за його професійну та оперативну заміну сифону та організацію роботи у вирішенні питання відсутності опалення. Попри складні умови та холодну погоду, наші працівники якісно виконують свою роботу, за що їм вдячні мешканці: вул. Фрунзе, 50 кв.62 та вул. Стеценка, 50.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кінець року, багатий на подяки. Так, 23 грудня надійшов лист від Неживенко О. М. , мешканки буд.№33 кв.72, що по вул. Р. Скалецького. 

"Виношу сердечну подяку працівникам ТОВ "ЖЕО": Бочкову М., Єгменову М., Гончарову А, та Муха В., за їх відповідальне ставлення до покладених на них професійних обов"язків. Іх оперативність, з якою вони відреагували на мою проблему та швидкість і якість її вирішення. А це свідчить про те, що ТОВ "ЖЕО" поважає інтереси споживачів...(цитата) 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чергова подяка надійшла від  старшого по будинку, що по вул.Винниченка, 33 - Прохорова О.Д. сантехніку ТОВ "ЖЕО", який налагодив систему опалення. Ми працюємо для ВАС (ТОВ "ЖЕО")

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

В кінці року надійшла чергова подяка фахівцям ТОВ «ЖЕО».

На цей раз відзначилися: Єгменов М. В.,  Майданов О.В. та інші працівники, які брали безпосередню участь в організації та проведенні ремонтних робіт.

Мешканці висловлюють слова вдячності за оперативне усунення аварійної ситуації та проведення поточного ремонту інженерних мереж, на  будинку № 97, що по вулиці Чевоноармійська.

 «Завдяки Вашому особистому високому професіоналізму, оперативному та якісному рівню надання послуг, нам в нашому процвітаючому місті вдається зберегти та розвивати позитивний імідж, відношення та розуміння зі сторони влади та населення…» (цитата)

З повагою,

мешканці будинку №97

 вул. Червоноармійська

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Подяки мешканців за своєчасно надані, якісні послуги з утримання будинків, оперативне усунення аварійних ситуацій в мережах, якісне прибирання прибудинкових територій та гарно облаштований благоустрій, проявляються в різних формах.На цей раз – віршована форма. Ми вдячні за таку увагу і підтримку.

Колектив ТОВ «ЖЕО»

 

УВАЖАЕМЫЙ КОЛЕКТИВ ТОВ «ЖЭО» 

Наше «ЖЭО» просто класс!

Выручает всегда нас…

Прохудилась как-то крыша,

В дом вода с небес текла.

Вячеслав Васильевич услышал…

Дай, Бог, Ему добра!

Лифт три года не работал –

Никому и дела нет,

Что по ступенькам на десятый

Идет уставший человек.

Обратилась снова в «ЖЭО»,

Задала вопрос простой:

- может ли помочь нам «ЖЭО»

Обрести в душе покой –

Лифт нам нужно запустить,

Чтоб пешком всем не ходить…

И откликнулся начальник,

И привлёк структуры Он.

Долго все искали выход…

И опять вопрос решён.

Лифт рабочий, едет он!

Нет воды иль свет потух…

Все проблемы решат вдруг.

Вам СПАСИБО говорим!

Коллектив благодарим!

За внимание, роботу!

За улыбку и заботу!

Пусть успешным будет год!

Мира всем! Здоров′я! Счастья!

Пусть обходит вас ненастья!

ВСЕХ ЗЕМНЫХ БЛАГ!

 

С найлутшими пожеланиями Валентина Николаевна

ул. Свердлова, 155 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сторінка на Google+ Сторінка на твіттері Сторінка на facebook